goofensasdownunder.reismee.nl

Happy New Year!

Hoi allemaal,

Happy New Year! (beter laat dan nooit

Cool
) We hopen dat jullie een goede jaarswisseling hebben gehad! En natuurlijk ook fijne en gezellige Kerstdagen.

Hier een korte update vanuit Leura village. We hebben een drukke periode achter de rug. Goof is een paar weken geleden begonnen in het resort waar Sas ook werkt. Hij is nu teamleader van de Lounge en soms ook in de andere restaurants. Koffie is hier erg belangrijk in Australie. Hij heeft gelukkig al veel complimentjes gekregen over zijn koffie. Met de feestdagen hebben we vooral gewerkt. Er waren allerlei speciale Kerst lunches en nieuwjaars diners gepland. Was wel bijzonder om daarbij mee te helpen. We zullen wat foto's plaatsen van Kerst in het resort.

We hadden gelukkig ook een avond vrij op eerste kerstdag. We waren uitgenodigd bij een collega van Sas thuis. Een traditioneel kerst diner met allemaal roasts, groenten, cranberry saus en Christmas puddings. Was erg gezellig.

Onze verjaardagen hebben we op een bijzondere manier gevierd. Op de verjaardag van Sas waren we in Jervis Bay, een National Park aan de kust ten zuiden van Sydney. We zijn een paar dagen gaan kamperen met een Nederlands stel dat nu in Sydney woont en werkt. In Jervis Bay zit 'het witste strand ter wereld', althans dat claimen ze. Het was wel wit in ieder geval! Met Goof zn verjaardag zijn we op 'walk about' gegaan met een aboriginal gids. We maakten een wandeling langs grotten door het bos van de Blue Mountains en de gids legde allerlei gebruiken en gewoonten uit die wij ook moesten uitproberen. Erg bijzonder!

Verder hebben we niet zo heel veel nieuws. We proberen op de dagen dat we vrij zijn de omgeving van de Blue Mountains te ontdekken en het festival seizoen is nu ook begonnen met veel leuke evenementen buiten. Volgende week krijgen we hoog bezoek uit Zwolle. Hans & Mariska komen op bezoek voor vier weken. We zijn benieuwd hoe zij het Australische leven vinden. Wij kijken er in ieder geval naar uit!

We sturen snel weer een update!!

Liefs Goof & Sas

Job ter Steege

Bedankt voor jullie bericht en vooral ook voor de bijpassende foto's. Het geeft een aardig beeld en het strand is inderdaad behoorlijk wit! Jammer dat jullie zo ver weg zitten, want dat kopje koffie had ik graag geproefd. Groet van Job

Berthel

Hi Goof en Sas,
Uiteraard ook voor jullie de beste wensen voor 2015!
Ik ben benieuwd wat dit jaar jullie gaat brengen.
De beelden zien er in elk geval prima uit.
Grappig dat jullie verjaardagen nu in hartje zomer vallen.
Er komen dit jaar nogal wat familieleden jullie kant op, dus dan kunnen jullie het leven in Australië "life" laten zien.
Misschien moet ik ook maar eens kijken wat een ticket kost........
Heel veel geluk en plezier in 2015!
Liefs, Berthel.